loading...
آهنگ پیشواز|ایرانسل|آهنگ پیشواز جدید
خوش آمدید
خوش آمدید
http://www.irancell.ir/portal/theme/irancell-theme/images/farsi-logo.png

mtn بازدید : 306 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ های آلبوم جشن تنهایی شهاب رمضان

-

 

-

 لحظه ها 
انگار این روزا نمیخواد بی تموم شه , سر نمیاد
چقد چشام فقط خوابتو ببینه؟
لحظه هام بی تو غم میگیره
چه خنده هایی که میمیره
آرزومه که عشقم تو دلت بشینه

من همه دنیامو، همه ی روزهامو واسه تو میدم , تو امیدم .. هستی و میمونی
همه ی دردامو، تک تک حرفامو، بهتر از هرکس خود تو می فهمی و میدونی

انگار بهترین راه تلقینه که زندگیم خوبه، شیرینه
حتی وقتی واظحه که تو رو ندارم
بشمار چند دفعه گفتم تمومه، بازم این ترسی که تومه
نذاشت که دوریتو طاقت بیارم

میدونی این منم که بی تو بودنم، آتیشم میزنه منو که انقدر عاشقم
باور کن همین روزاست که از این زندگی دل میکنم دردمو به کی بگم؟!

 

خوشبختم
آرومم وقتی که پیش تو و زیباییت میشینم
باور کن دنیارو من با چشمای تو میبینم
جوری به تو دل میبندم که نتونم برگردم
تو رو با قلبم پیدا کردم

خوشبختم؛ تو با منی، لبخندتو از من نگیر
عشق من؛ تا با همیم دلشوره ی رفتن نگیر

میدونی تو دنیا فکر کسی غیر از تو با من نیست
وقتی تو اینجایی راهی غیر از عاشق بودن نیست
وقتی دل من بی‌تابه، بگو با من میمونی
منو آروم کن، تو میتونی

 

عاشق کشون
هر وقت که خواستم از تو نخونم
چشمات نذاشت و افتاد به جونم
شاید قراره تا آخر عمر اسم تو باشه ورد زبونم
تنها رفیق روزای سختی، تنهام نذار تا تنها نمونم

هم دلبری کن، هم دل بسوزون
هم دوست شو، هم تشنه به خونم
عاشق کشی با چشمات اجینه
من تشنه این عاشق کشونم

با هر کی قهری، با هر کی آشتی
با من خودت باش، نامهربونم
تو فرض کن که حق با تو باشه
من واسه این عشق خیلی جوونم
اما تونستم با تو بفهمم
هر چی که از عشق باید بدونم

حالم خوبه
چقد آسونه واسه فهمیدن، همه حرفای تو برای من
آره آسونه واسه تو دیدن، که ببینی عشقو تو وجود من
تو فقط میفهمی حسمو هر لحظه
که با چه حرفایی قلب من میلرزه
تو فقط میدونی من ازت چی میخوام
حتی وقتی حرفی نباشه رو لبام

 

چقد حالم خوبه وقتی چشمام رو به چشم تو وا میشه، دل من میکوبه
چقد حالم خوبه تو کنارم هستی، تو همه دنیامی، تو به من دل بستی

مثه بارونی، مثه آتیشم، چقد آرومم تو که هستی پیشم
من و تو حسامون مثه همدیگن، چشامون حرفای دلمونو میگن
تو به من میخندی، من پر از امیدم
خواب این روزا رو حتی نمیدیدم
خوبیاتو دیدم که به تو دل دادم
من واسه جون دادم به چشات آمادم

ساده نیومدی به این زندگی
واسه اینم نمیدمت از دست به این سادگی

غم عشق
عشق من بگو چشات از چی دلخوره
کاش میشد بدونم از چی دلت پره
من با خنده های تو عاشقت شدم
کاش میشد بهت بگم، کاش میشد بگم

عاشق نمیتونه غم عشقشو ببینه
دنیا بدون عشق واسه عاشق غمگینه

عشق من بخند اگه کوهه غم منم
من که تا ابد از تو دل نمیکنم
یا اگه دلت نخواست دل بهم نبند
پیش من نمون ولی عشق من بخند

 

خونه
این خونه بی تو خونه نیست، قبره
این چشم بی تو چشم نیست، ابره
میمیرم از عشق تو، میدونم، تنها علاج عاشقی، صبره
دنیا پر از حرفای ناگفتست، چیزی نگفتم وقتی میرفتی
چیزی نگفتم چون نمیخواستم، از پا بیافتم وقتی میرفتی

دنیا چه بی اتفاقه وقتی تو پیشم نباشی
بیچاره میشم نمونی، دیوونه میشم نباشی

هر کی میاد مهمون ناخوندست
سر میزنه اما نمیمونه
از دست دادن کار سختی نیست
از دست رفتن خیلی آسونه

تفریح باران

خواب
خوابتو میبینم، این بهترین راهه
من زنده میمونم، با اینکه این رویا کوتاهه کوتاهه
باز از تو ممنونم

روزا که بیدارم از روز بیزارم
وقتی که میخوابم، بیداره بیدارم
هر شب که دلتنگم، هر شب که غمگینم
میخوابمو خوابه چشماتو میبینم

چشمای رویایی شعرای دنیارو از من طلب دارن
قربون اون چشما، شعرا به اون چشما خیلی بدهکارن

کاش میشد این روزا کابوس فردا رو طاقت می آوردم
این آخرین باره! میدونم از این خواب بیدار شم، مردم

آخرین بار
خیلی دوستت دارم ورد زبونم بود
جون تو انگاری بسته به جونم بود
دل کندم از همه، رو به تو آوردم
تو زندگیم بودی من بی تو میمیردم

خیلی دوستت داشتم، خیلی دوستت دارم، این آخرین باره
یه مرد دیوونه پیش همه میگه خیلی دوستت داره

دیدی بدون تو دنیام پریشونه
از من بدون تو چیزی نمیمیونه
فهمیدی و دستات گم شد توی دستم
رفتی و عشق تو مونده روی دستم

قسمت
تو مثه همه نگو که عشق ما اشتباه بود
تو که میدونی دلامون بی پناه و بی گناه بود
با چه شوقی دستای ما توی دست هم یکی شد
دستایی که مال من بود، آخرش قسمت کی شد؟

کی میدونه بین ما، بین منو تو چی گذشت؟
بختمون خندید و پر کشید و دیگه برنگشت
دل اگه دل باشه دق میکنه از قصه ما
گریه کن توام به حال و روز این بخت سیاه

اسم تورو که میشنوم گل از گلم میشکفه اما
دلم انگار قراره واسه دیدنت همیشه تنگ باشه
حتی غم، غم تو باشه میتونه قشنگ باشه

جشن تنهایی
زمستون زیر ابراست ، همین ابرای تیره
همین روزاست اونم با من گریش بگیره
پر از روزای بی تو ، پر از روزای سردم
میدونی چند تا پاییز ، بهارُ گریه کردم؟

برای من که عشق تو چشم تو شناختم
واسه من که خودم رو به دنیای تو باختم
تو رو دیدن میتونه بشه روز تولد
میشه چشاتُ دید و دوباره عاشقت شد

من از روزای بی تو دلم خیلی گرفته
تو نیستی جز تو با کی بگم از چی گرفته ؟
تو که واسه جدایی یه قلب سنگی داشتی
واسه تنهاییم ای کاش یه کم دلتنگی داشتی

 

سهم من
سهم من نیست اون نگاه، مثه رویا تو غباری
تورو من خیلی میخوامت، اما دوسم نداری
من یه تنها و غریبم، تو برام مثه یه خوابی
مثه ماهی واسه من که تو شبهام نمیتابی

تا یکی هست واسه غصه ت سر رو شونه هاش بذاری
اسمی هست به غیر اسمم که تو به زبون میاری
عاشقت شدم میدونی همه درد من همینه
اما چشمات دوس نداره منو یکبارم ببینه

 

نمیدونم چرا باید به کسی اینجوری دل بست
که تو دنیا و تو رویاهاش همیشه یکی باهاش هست
میدونم که اشتباهه، ته قصه سیاهه
میخوامت با اینکه کار من هر روز گریه و آهه

 

-

کدهای پیشواز آلبوم جشن تنهایی بزودی از همین صفحه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ads3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ads1
    ads4
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 356
  • بازدید کلی : 4,352
  • ads2
    ads5